Els Enginyers a la revista Rugby World

L’edició de juliol, el número 576, de la magnífica revista Rugby World (Export Edition) ja m’ha arribat. Sempre arriba un mes abans, no se ben be perqué, però tan hi fa. Aquest mes m’hi he trobat una sorpresa.

En obrir la pàgina de l’editorial per veure que ens diu en Paul Morgan, l’editor, no em crec el que veig a l’apartat d’Awards: en el lloc número 1, una foto del Poblenou Enginyers, pels mèrits d’haver guanyat dues vegades consecutives la Super Premiere Greene King, una petita lliga de rugbi anglesa que ja haviem vist fa un temps.

Ostres, si que et publiquin unes ratlles a algún diari d’aquí ja és tot un què, sortir com a number one a una de les millors revistes angleses, quina festassa! 

Aquests anglesos ja ho tenen això, saben reconèixer l’esforç de qui el mereix. Tant de bò aquí comencin a fer-ho!

Anuncis

5 Responses to Els Enginyers a la revista Rugby World

  1. jb ha dit:

    Estic d’acord. Un bon reconeixement pels qui s’ho mereixen. La feina que està portant a terme l’Enginyers-Poble Nou en totes les seves categories, és força important. El que fa a Anglaterra, fantàstic. Llàstima que els anglesos els considerin equip espanyol.

  2. Syl ha dit:

    Estic segura que al Freak que viu amb mi li encantarà aquesta revista!
    Ja li diré ja.
    Per cert l´Alex té una samarreta que t´agradarà molt!!!! Hauré de fer un foto i passar-te-la.
    Una abraçada
    Syl

  3. Syl ha dit:

    Per cert… que et pensaves dels anglesos eh? eh? eh? Si en el fons són uns CRACKS!

  4. jb ha dit:

    No serà la tercera samarreta dels enginyers-poble nou?. La que és daurada i marca pectorals i abdominals? Si és aquesta … la vaig trobar genial. Em van dir que era disseny? de l’anglès, però no ho se.

  5. […] Nou ? Doncs sí, efectivament, el mateix. Així, doble bon inici, ja que els Enginyers, ja ho sabreu, és un dels meus equips […]

