El regal d’aquest Nadal

Sembla que ja són a la venda les samarretes oficials i altres complements de la Selecció Catalana de Rugby. De fet el model quatribarrat, aviat serà una peça de col·leccionista, doncs tinc entés que el retiren i que s’estan pensant de fer-ne un de nou.  

samarreta_xv_cat

A veure si també posen a la venda el model amb el que la selecció ha jugat alguns partits darrerament, menys llampant i per tant més portable fora dels terrenys de joc. I és que per molt que senti els colors, no m’hi veig amb el model quatribarrat anant a comprar el pa.

samareta_xv_cat_gris

M’ho apunto per demanar-li al Tió de Nadal.

Anuncis

3 Responses to El regal d’aquest Nadal

  1. jb ha dit:

    Estic d’acord. El quatribarrat és massa llampant. A més, potser hauríem de tornar als colors originals, malgrat que el gris és un color poc agraït, i deixar-nos de la samarreta per reivindicar. Imaginem a la selecció espanyola o la francesa amb la bandera per samarreta? Segur que ho criticariem. Esperem que els nous models siguin més portables.

  2. Marc ha dit:

    La botiga de la FCR la podeu trobar a http://botigarugby.wordpress.com, trobareu més productes apart de la samarreta.

    Adéu

  3. Dani ha dit:

    Per qui n’estigui interessat, també vaig veure fa tres setmanes al Decatlhon de Sant Boi la samarreta de les quatre barres.
    Val a dir que la samarreta grisa tampoc és fantàstica. A mi d’entrada m’hi sobra el rivet blanc. Qüestió de gustos, ben segur.
    salut

