Els Enginyers, ara a Sky Sports

cap_cnpn

[Via  Poblenou-Enginyers]

El passat cap de setmana un equip de TV3 i un altre de Sky Sports van fer un seguiment del desplaçament del primer equip.

En el següent link podreu veure el reportatge de Sky Sports que es va poder veure ahir:

poblenou_sky_sports


De mica en mica els nois del Poblenou comencen a ser coneguts mundialment. Fa un temps van sortir al programa Total Rugby  que no es va emetre a les espanyes i ara ho fan a Sky Sports

Sembla que Televisió de Catalunya es posa les piles pel que fa al rugbi de casa nostra…

alguna cosa està canviant?

4 Responses to Els Enginyers, ara a Sky Sports

  1. Enginyer ha dit:

    Tinc més ganes de protestar contra teledeporte que ningú, però per ser just he de dir que una persona totalment desvinculada del nostre esport l’altre dia em va venir a dir que m’havia vist a Teledeporte i a preguntar-me sobre el perquè de jugar a la lliga anglesa.

  2. rugbipensador ha dit:

    Enginyer,
    ni quan tocava, ni quan el van reprogramar el van emetre. Posteriorment, he anat mirant la graella quasi diariament per si ho anunciaven i tampoc.
    Ara be, si realment s’ha emés posteriorment, tot i sense anunciar-ho o si se m’ha passat per alt, amb molt de gust rectificaré les meves paraules.
    Creu-me que m’agradaria molt posar el video en castellà i amb el logo de Teledeporte. Em faria sentir normal.
    Moltes gràcies per la teva aportació i per descomptat si trobes el video a algun lloc no dubtis en avisar-me.

  3. jb ha dit:

    I que li respondre a la pregunta?. Jo tampoc vaig veure el reportatge. Rugbi-pensador, si el trobes, el penjaràs?

  4. rugbipensador ha dit:

    No només el penjaria, sinó que possiblement el presentaria en català… i en castellà.

