Dan Carter de prop

Com un nen, estic. La veritat és que no em pensava que en Carter fos tan accessible. La roda de premsa amb motiu de la presentació de la nova samarreta de la USAP de Perpinyà, que lluirà a partir d’ara, va estar a l’alçada que es mereixia en Dan Carter, el mig d’obertura dels All-Blacks, que s’està uns mesos a Perpinyà.

carterbcn3

Hi havia força espectació i varis mitjans de comunicació. Van ser-hi presents Televisió de Catalunya, Barcelona TV, l’Agència Catalana de Notícies o RAC1, entre d’altres. La veritat és que feia goig de veure.

carterbcn5

carterbcn10

Tot i començar amb una mica de retard, de seguida en Paul Goze, l’homenàs que dirigeix la USAP, ens va explicar el motiu de la nova samarreta, amb colors blaugrana. És un gest d’apropament cap el Barça, per mirar de potenciar les relacions entre els dos clubs.

Després del partit, els dirigents i el parell de jugadors ( l’altre era n’Olivier Olibeau) havien estat convidats pel Barça a veure el partit de copa al Camp Nou.

Pel que fa a les preguntes a en Carter, n’hi va haver força i, més enllà de les que només referien el futbol, n’hi va haver que s’interessaven pel seu tendó d’Aquiles, lleugerament tocat, la seva estada a Europa, la lliga francesa i europea, els companys o els seus gustos esportius: algú amb mala idea li va preguntar davant dels directius de la USAP si li agrada el Rugby a XIII. Ell, molt respectuos però, va deixar molt clar que no el practica, però que li agrada, com a la majoria de novazelandesos, es clar.

Fins i tot jo mateix li vaig poder fer una pregunta!

carterbcn9

dancarter_rpDesprés de la roda de premsa, va ser el moment dels autògrafs i fotos. No em pensava que ho faria, però sí,  jo també vaig fer cua. Dieu-me groupie, però és que algú fins i tot va fingir tenir un nen perqué li signés una samarreta… no direm noms…

I al final mireu qui vaig trobar:  en Raül Llimós de RAC1 va voler entrevistar en Carter a banda. Pot ser que després de la recent visita que van fer a Perpinyà, els nois de RAC1 se’ns hagin afeccionat de debò al rugby? No aniria gens malament, oi?

carterbcn8 Us deixo l’entrevista que li va fer en Llimós, per a RAC1.

[Actualització] Us deixo també el video que ha fet l’amic Tretzista

Anuncis

5 Responses to Dan Carter de prop

  1. JB ha dit:

    Ens has deixat un dubte … quina va ser la teva pregunta?

  2. Monti ha dit:

    Un altre mitjà fa estar present també. En breu ho podreu veure ;-)))

  3. rugbipensador ha dit:

    Ai! m’he deixat la revista Esforç!
    I tinc entés que hi haurà un especial fotogràfic sobre en Carter, oi?

  4. Monti ha dit:

    Sempre endavant! Per cert, tot just començar el vídeo baixa per les escales el Dan Carter amb algú més ;-)

  5. Carles ha dit:

    O millor dit, qui es aquest noi que baixa les escales abans que en Monti.
    Pd.Enrecordat dels Senglars¡¡¡ Monti,

