Tercer temps Quimic-Alguer

Dissabte em van passar moltes coses i una d’elles fou que em vaig deixar caure per la Teixonera. Allà m’hi hagués agradat veure el partit del Quatre Barres, entre l’Amatori de l’Alguer i el Quimic, però no es pot ser a tot arreu alhora i només vaig arribar tot just per saludar, al tercer temps.

qer_alguer_3t

Em vaig poder retrobar amb un parell d’amics recents: en Luca i en Fabio, que havien vingut el dia abans amb la resta de l’equip alguerenc per jugar el matx de dissabte. Vam estar xerrant una bona estona,  també amb en Joan del Quimic, sobre com d’emocionant havia estat el partit que, per cert, van guanyar els nois de Barcelona.

joan_luca_fabio1 

També em comentaven un dels eterns problemes del nostre rugby: la manca d’àrbitres. Si amb prou feines n’hi ha per cobrir els partits de la Federació, molt més difícil és, quan es tracta d’una competició com la Copa 4 Barres, que tot i comptar amb el vist-i-plau federatiu, encara li queda molt camí abans no li ploguin els àrbitres del cel. Per sort hi havia el Sr. Gerard, un conegut àrbitre que es va oferir per portar les regnes del partit.

quimics

logo

 

 

 

logo-4-barres

Anuncis

One Response to Tercer temps Quimic-Alguer

  1. f. mas ana ha dit:

    El problema de la manca d’àrbitres ve de fa anys. En els dos darrers, ja s’han tornat a fer cursos emparats per la FCR. La gent comença amb ganes, però l’acaven pocs. Si cada any se’n fes un, aviat el problema quedarà subsanat. Almenys, ara s’intenta arreglar-ho. També és cert que, des de que els partits es poden jugar dissabte per la tarda, la majoria de partits s’hi juguen. Per cobrir tots els partits, no hi ha prou àrbitres. En canvi, pel diumenge al matí en sobren

