Rugbymania.net

rugbymania_net_banner

Rugbymania és un joc de rugbi on-line. Així que et registris, obtindràs un equip de 25 jugadors preparats per a guanyar. Amb esforç, entrenament i una bona gestió econòmica i esportiva hauràs de portar al teu equip a les divisions més altes i intentar aconseguir molts títols.
A què esperes per competir?

Feia temps que em mirava la web, però fins no fa gaire que no m’he decidit d’obrir-hi un compte per veure com funciona. Rugbymania.net és un simulador d’un equip de Rugby on-line. L’usuari es comporta com el president del club i les seves decisions hauran de portar el club cap a l’èxit.

santjulialoriaEn crear el compte, escollim els paràmetres bàsics del nostre equip, com per exemple, a quin país juga. Catalunya no hi és a la llista, però en canvi, sí que hi és Andorra, així que tirem pel dret i situem el nostre XV al bonic país de les muntanyes. Sant Julià de Lòria em sembla prou acollidor com per a fundar-hi l’equip virtual. Samarreta, jugadors…ens cal un entrenador i un pla d’entrenament. Mans a l’obra doncs…

M’ha sorprès la quantitat de competicions i equips que hi ha. A banda de les lligues de diferents categories, hi ha una copa nacional de cada país, torneigs amistosos i competicions internacionals. Més de 6.000 equips de 38 països diferents!

El sistema fa jugar automàticament els partits i depenent de si ens hem entretingut entrenant bé el nostre equip obtindrem més bons resultats. Em penso que també hi ha la possibilitat de veure algun partit en directe, però ja ho aniré descobrint a mida que em vagi fent un autèntic rugbymaniàtic.

stadium_rugbymaniaEs poden comprar i vendre jugadors, fer-se amb els serveis d’un bon entrenador, un dietista i fins i tot podem fer millores al nostre estadi per tenir-hi més public i per tant més diners.

lliga_rugbymania

També hi ha, per als usuaris enregistrats, la possibilitat d’accedir als fòrums, dels quals en destaco l’escrit en català, amb més de 25.000 posts! Des d’aquí envio una salutació als amics rugbymaniàtics!

ScreenShot003

En definitiva una bona manera de passar l’estona amb el rugby de rerefons, però aneu amb compte perquè és dels que enganxen…

4 Responses to Rugbymania.net

  1. Toneil ha dit:

    Gran joc web, però sense dubte, gran fòrum el català. Sobretot, registreu als vostres equips a Andorra. Ens veiem a rugbymania!

  2. Txavu ha dit:

    Rugbi-pensador … Gràcies de nou!! M’acabo de registrar. El meu equip és el Blauturquesa R.C. (enquadrat a la Divisió 3-5), i tot i que se que me la fotran per tots els cantons, estic frisant amb el joc.

    Increïble.

    Txavu.

  3. rugbipensador ha dit:

    Toneil, em sembla que ja t’hi he vist per allí, ets un veterà del joc, oi? a veure si un dia ens toca jugar (però quan tingui més nivell, clar ;)

    Txavu, només arribar i ja t’has posat segon a la lliga.. ens ha tocat a la mateixa divisió!

    Merci als dos per comentar…

  4. Toneil ha dit:

    Quin usuari ets?

