El Consell Català de l’Esport reconeix el Touch Rugbi

29042009311El Touch Rugbi ja és oficial a Catalunya. La Secretaria General de l’Esport ha reconegut aquest esport i tot gràcies als esforços de la gent de Touch Barcelona, que  han constituït la primera associació esportiva catalana que el practica.
 
L’Associació Esportiva Touch Rugbi Catalunya, nom amb que s’ha batejat el club esportiu, ha hagut de presentar un complert estudi sobre el Touch, incloent-hi les normes i àmbit de pràctica,  a banda de molta altra documentació per tal d’iniciar els tràmits necessaris per a que els tècnics i, finalment, la pròpia Secretària General de l’Esport, Anna Pruna, en donés el vist-i-plau pel reconeixement.
 
Conjuntament amb la modalitat principal del Touch, s’hi han constituït també les modalitats de Beach Touch i Indoor Touch, corresponents a la versió sobre sorra de platja i la versió sobre ciment o parquet, cosa molt important si no disposem d’un camp de gespa, ja que aquestes normes no permeten, per exemple, de llençar-se a terra per assajar reduint així, encara més, qualsevol possible risc de lesió.
 
El Touch, penso jo, és l’esport definitiu que estàvem esperant pel que fa a la introducció real del Rugby a casa nostra, ja que el poden practicar tant nois com noies de totes les edats, tant si després seguiran el seu camí d’aprenentatge cap al rugby de contacte, com si no.
Aviat, més informació.

One Response to El Consell Català de l’Esport reconeix el Touch Rugbi

  1. F. Mas ha dit:

    Felicitats! Una altra bona noticia. De mica en mica s’omple la pica. Tant de bo el rugby, en totes les seves modalitats, estigui ben arrelat al país. Heu pensat en fer alguna cosa a la platja de BCN pel dia de la Mercè? Hi ha al rugby-platja de BCN, però no crec que sigui imcompatible.

A %d bloguers els agrada això: