Convidats per la USAP

aimeegiral_

Dissabte passat un grup de periodistes sud-catalans van ser convidats per la USAP a presenciar l’encontre amb el Clermont. Era la primera vegada que es repetia la final de l’any passat i els de Perpinyà van voler fer-ne una festa per cel·lebrar-ho.

IMG_3174Es va oferir un dinar de germanor amb periodistes, directius i personalitats de l’equip rival i hi van convidar, de passada, una petita delegació de periodistes del sud perquè se’n fessin ressò. No em pregunteu com, però jo també hi era.

Vaig aprofitar doncs, per xerrar una estona amb alguns dels periodistes que hi van anar i també vaig coneixer en Joan Clua, delegat de catalanitat de la USAP, i al gran Pere Manzanares, que a banda de la seva vida dedicada a la cultura i identitat catalanes, també és l’speaker en català de la USAP.

dinar_

Més tard, el partit que va desenvolupar la USAP (crònica de la Lleganya, aquí) va respondre a les nostres expectatives i la sensació que ens va quedar en acabar el partit és que hi ha equip per continuar amb la gesta de l’any anterior. Us en deixo algunes imatges.

IMG_3298

IMG_3294

IMG_3396

IMG_3399 
      IMG_3466                  IMG_3481

IMG_3430

0267_001

Anuncis

2 Responses to Convidats per la USAP

  1. Txavu ha dit:

    La propera vegada que us convidin, avisa’m i porto una càmera de video professional i ho enregistrem tot.

    Quina enveja … eps, enveja sana eh!

    Salut.

  2. […] plegat em sembla molt estrany. No fa ni dues setmanes vaig assistir al dinar de germanor que el club oferia en la visita del Clarmont i res no ens va fer sospitar que es volgués […]

